20 Mayıs 2014 Salı

huzur için temiz kalp

kedilievintarzı


saros'dan dönmek zor:(
neyse ki yolumuza çıkanlar o kadar şahane ki,
biraz olsun hafifliyoruz:)


bu aileyi tanıyorsunuz:))


görmek isteyene eskilerden;
aile saadeti(tıkla lütfen)
:))


daha beraberiz eylül'e kadar (umarım)
:)


anne leylek,özene bezene yetiştirecek yavruları


kanatlarını çırpana dek başında duracak:)))


bu kara günlerde, 
size de bi sıcaklık  getirsin leylek ailesi:)


gülümseyecek şeyler 
yaşamanız dileğiyle
çok sevgiler

(tıkla lütfen)







28 yorum:

  1. Fotoğrafar o kadar huzur verdi ki..
    Çok teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
  2. Böyle kara günde hakikaten huzur verici havvacım..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeller ve amin canım...

    YanıtlaSil
  4. Leylek bana da bol gezme getirsin, güzel haber. Adalı Kız.:)

    YanıtlaSil
  5. Bu aralar gülümseyecek şeylere toplum olarak ihtiyacımız var:( Leylekler de umudumuz olsun...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Önceki post da merak etmiştim kaç yumurtası vamış diye!!
    Şimdi görüyorumki minimini 3 yavru kuş dünyaya gelmiş.. ((:
    (O 3 leylek büyüsün, başka evlere mini mini bebeckikler getirsin...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      kısmet olursa büyümüş hallerini de fotoğraflarım,
      dileğin şahane:)

      Sil
    2. bu arada senin sayfana yorum yazmayı başaramadım:(

      Sil
    3. (: Beni leylekler getirmiş zaten (:
      Sayfam niye böyle sorunlar veriyo bilmiyorum, ama yorum yazmayı başaranlar var...
      ((:

      Sil
  7. Günaydııın...
    Ne güzel leylekler her yıl karşılıyor seni....
    Sarosdan dönmek zordur ama en azından kaçabileceğin bir yerin olduğunu bilmek bile güzeldir...
    Mauvvvvv

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gülay,
      gerçekten kaçacağın yer olması ve de kaçabilmek güzel bişi

      Sil
  8. Leylekler herkes gibi benim de içimi umutla dolduruyorlar. Hayatlarında hep bir "gidilecek yer" varken, hayatın akışı, yeni zamanlar, umutlar ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nası heyecan yapıyorum gördüğümde bilsen:)

      Sil
  9. sen ne kadar şanslısın, leylekleri görmek çok güzel bir duygu, neyse biz de gördük sayende.

    YanıtlaSil
  10. Kesinlikle temiz kalp şart ve iyi düşününce hafifliyor insan
    :)
    Yavrular da dünyaya gelmiş, fotoğraflar çok güzel
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      teşekkürler,umarım diğer aşamalarını da yakalayabilirim:)

      Sil
  11. ay ne güzel. ben hiç leylek görmedim. biraz uzaklara gidip göreyim barik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepciğim sen leyleği uçarken havada hiç görmedin mi?bence başını kaldırıp bakmıyorsun,yada kilimini ser yere ellerini başının arkasında kavuştur,hiç bişi düşünmeden gökyüzüne bak,istanbul göklerinde bile gördüm,uçuyorlar,hemen dilek diledim;roma'ya gideyim diye:)))

      Sil
  12. sarozu hic gormedim,,,ama seninle guzelllestigine eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihan abla orası beni güzelleştiriyor:))
      sevgiler çok

      Sil