8 Aralık 2013 Pazar

mimlendim

kedilievintarzı      mim
                      ayıp mı bilemiyorum;dedim ki,nedir bu 'mim'
       
                    anladığım kadarıyla bir konunun başka başka kişiler tarafından yorumlanması gibi bişey.
               
             eğer yanlış anlamışsam blog dünyasına rezil oldum:(

                      hayranlık duyduğum bloger arkadaşım Aner 
('Bir Türkün Hollanda ile İmtihanı')beni mimledi,hadi bakalım:)
'benim 5 gerçeğim'


1-evimi çok seviyorum,evime verdiğim emeği de, çok kıymetli benim için.
2-şükrediyorum;eşim için,tamam biraz zaman harcadım ama sonunda birbirimizi bulduk
3-doğa,toprak nimet,bunu farkedemeyenlere sinir olurum,hani bazı tuhaf insanlar vardır,toprağa dokunamazlar,inanılır gibi değil,ama son model teknolojiye bin takla atarlar:( anlayamıyorum.tamam o da olsun,ancak 'tarım olmazsa ne olur'dersini alıyoruz son yıllarda.
4-yalnız kendi canları var gibi yaşayanları kınıyorum.(kendi evi,kendi çocuğu,kendi köpeği vb.içerir.)denge'yi unutmayanlar favorim:)
5-kalbine dolan güzellikleri etrafına yayan insanlara bayılıyorum,şanslıyım ki böyle dostlarım var,sağım solum onlarla dolu.
çok sevgiler
:)

mimledim:)
1-all good things
2-duygu şenyürek
3-hep yeşil
4-begonvilli ev
5-uçmayan balon



13 yorum:

  1. Bu mim işinden bende hiç anlamam:) Zamanında bir kaç arkadaştan "seni mimledik" diye mail gelmiştide, ne yaptım da mimlendimki ben şimdi demiştim saftirik saftirik.
    Körler sağırlar olduk biz şimdi seninle Havva abla:)
    Sende beni mi mimlemişsin?
    MİM'lendik yine desene:)
    Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Hmmm demek ben de mimlendim :) Böyle çok açık uçlu sorulara cevap vermek benim için çok zor oluyor ama elimden geldiğince deneyeceğim. Düşünmek için biraz zamana ihtiyacım var yalnız, mümkün müdür? :) Teşekkürler çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mümkün olmaz mı,bi kere melodi var:))))))))

      Sil
  3. Sevgili dost, verdiğin yanıtlardan soruları tahmin edebiliyorum. Yine de Aner'in sayfasına bir göz atıp sonra da elimden geldiğince yanıtlamaya çalışacağım:) Aslında senin yazdıklarınla birebir örtüşüyor düşüncelerim. Her birerini okurken içim aydınlandı ve ''ben de! ben de!'' diye düşündüm. Sevgiler, selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,dost yüreğinize
      çok sevgiler

      Sil
  4. canımmmm dogru yapmıısn ıste mım , bende oyle tanısmıstım..hadı bakalım hayılı olsun hayatının gerceklerını bızımle paylastıgın ıcınde cok tesekkurlerrr

    YanıtlaSil
  5. O sol é para as flores o que os sorrisos são para a humanidade.(Joseph Addison)
    Obrigada querida, pela visita carinhosa!
    Um doce abraço, Marie.

    YanıtlaSil